Contact: 0724 693.768 – 0770 177.941       E-Mail: office@hydraromania.ro

Contact: 0724 693.768 – 0770 177.941

E-Mail: office@hydraromania.ro

Contact: 0724 693.768 – 0770 177.941
E-Mail: office@hydraromania.ro
Politică generală pentru retur / Formular pentru retur

HydraROMANIA acceptă returnarea echipamentelor comandate de pe site-ul https://www.hydraromania.ro doar pentru produsele vandute din depozitele de pe teritoriul Uniunii Europene (UE). Conform OUG nr. 34/2014 (https://www.trusted.ro/faq-trusted-ro/oug-nr-34-2014/#art9), termenul legal în care pot fi returnate produsele este de 14 zile, exceptie de la această politică de retur sunt produsele care sunt comercializate prin livrare de la parteneri sau din depozitele din afara UE (China sau SUA) unde sunt aplicate alte tipuri de politici de retur le puteți consulta dând click aici!.

Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, având sigiliul intact.

Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate, care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile și de copii a tuturor documentelor cu care au fost livrate.

Licențele nu pot fi returnate, iar în cazul returului unui produs cumpărat cu licență nu se va înapoia contravaloarea licenței.

În cazul în care sigiliul a fost înlăturat, NU se va înapoia contravaloarea echipamentului.

Persoanele juridice nu au posibilitatea de retragere unilaterală din contract.

Returnarea produsului se va efectua pe cheltuiala clientului.

Înainte să returnați produsele, asigurați-vă că:

  • nu sunt protejate de parole setate de dvs.

  • nu ați dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.

Apoi, completați formularul de retur.

Dacă ați optat pentru rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul pe care l-ați returnat îndeplinește condițiile de retur, banii vor fi înapoiați în 14 zile calendaristice.

Cheltuielile cu transportul returului sunt suportate de către client.

Restituirea sumelor achitate (fără sumele reprezentând transportul prin curier) vor fi făcute doar prin transfer bancar, în contul indicat în scris.

***Conform legislației în vigoare, politica de retur a produselor se aplică numai pentru achizițiile făcute de persoane fizice.

Dreptul de retragere

(1) Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.

Excepții

Excepțiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

· Licențe software (din această categorie fac parte și produsele ce dețin sisteme preinstalate);

· Consumabile (acumulatori, cartușe imprimantă, etc.);

· Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (ex: căști);

· Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

· Extensii de garanții etc.

· Produse al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere.

De reținut

În cazurile în care produsele returnate au sigiliul HydraROMANIA înlăturat, prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Vă rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier, în prezența acestuia și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să ne contactați la adresa office@hydraromania.ro sau deschideți un tiket din contul dvs.

Formular retur

RETUR

INFORMAŢII DESPRE PRODUS ȘI MOTIVUL DE RETURNARE

Informații concise despre motivul pentru care efectuați acest retur.

Vă rugăm să completați cu atenție datele, astfel încât echipa de la HydraROMANIA să poată analiza detaliat motivul.


Alte motiveAm primit alt produsAm primit comanda cu întârziereM-am răzgânditNu sunt mulțumit de produs
Motiv retur
SigilatDeschisUtilizatDefect
DA/NU

Adaugă aici textul pentru subtitlu